برگزاری دوره های آموزشی با هدف پرورش استعدادهای هنری نوجوانان 

برگزاری دوره های آموزشی با هدف پرورش استعدادهای هنری نوجوانان 

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: یکی از راه های جذب نوجوانان به مساجد راه اندازی گروه های سرود است و ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد به منظور پرورش استعدادهای هنری نوجوانان در زمینه سرود، دوره های آموزشی برگزار کند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ظرفیت بسیار خوب کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه در زمینه سرود، گفت: یکی از راه های جذب نوجوانان به مساجد راه اندازی گروه های سرود است و ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد به منظور پرورش استعدادهای هنری نوجوانان در زمینه سرود، دوره های آموزشی برگزار کند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: یکی از گروه های سرود فعال در منطقه، گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت است که توانسته با تلاش و پشتکار یکی از گروه های سرود برتر کشوری شود.


وی بیان کرد: موفقیت های پی در پی این گروه سرود گواهی بر این مدعا است که بچه های مسجد دارای استعداد هستند که برای رشد و بالندگی نیاز به حمایت دارند.


خوبی زاده ابراز کرد: با توجه به شروع اوقات فراغت تابستانی قصد داریم با استفاده از ظرفیت مربیان مجرب ۳ گروه سرود دیگر در شهرهای فاریاب، علی آباد عمران، کهنوج و یا منوجان را حمایت کنیم تا آنها نیز بتوانند در جشنواره های استانی و کشوری حضور پیدا کرده و همچون گروه سرود شهید پایدار حائز رتبه برتر شوند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: ما با برگزاری این دوره های آموزشی به دنبال سرمایه گذاری بر روی نسل نوجوان برای تربیت هنرمند متعهد هستیم.


وی در خاتمه تاکید کرد: ماموریت اصلی این ستاد مقابله با تهاجم فرهنگی است و همان طور که شاهد هستید دشمنان از طریق مختلف به دنبال جذب نوجوانان و جوانان ما هستند بنابراین ما برای مقابله با این تهاجم به دنبال جذب نوجوانان و جوانان به مساجد هستیم.

پایان پیام/ 586